Słowniki Rejestry

Początek  Poprzedni  Następny

Słownik Rejestry przeznaczony jest do własnego, pomocniczego sklasyfikowania pracowników przez Użytkownika. Może być wykorzystywany jako drugi typ grupy kosztowej do dekretacji.

W menu Kartoteki/Słowniki/Rejestry dodajemy kolejne pozycje naciskając klawisz [INSERT] lub ikonę ikona_dodaj_nowy_rekord. Wyświetli się okno edycji danych słownika, w którym należy wpisać symbol i nazwę.

 

 

Słowniki Rejestry - okno edycji danych.

 

Po potwierdzeniu linkiem link_akceptuj dana pozycja pojawi się jako nowy rekord w tabeli Słownika:

 

Słowniki Rejestry - tabela okna głównego.

 

 

 

 

Posiadając tak stworzony słownik, w menu Kartoteki/ Kartoteka osobowa/ Dane osobowe/ zakładka Informacje dodatkowe możemy przypisać, każdemu pracownikowi, wybrany symbol Rejestru.

Dostępna w tabeli Kartoteki osobowej kolumna Rejestr pozwala na sortowanie pracowników po tej dodatkowej cesze:

 

Tabela Kartoteki osobowej - sortowanie po kolumnie "Rejestr".