Kursy BHP

Początek  Poprzedni  Następny

Każdy pracownik ma obowiązek odbycia wymaganych dla jego stanowiska kursów BHP. Wszystkie informacje o już odbytych i obowiązkowych w przyszłości, wpisujemy w menu Kartoteki/Kartoteka osobowa/Akta osobowe/Akta B/Kursy BHP.

Podświetlamy danego pracownika w lewym oknie tabeli i naciskamy ikonę ikona_dodaj_nowy_rekord lub klawisz [INSERT]. Pojawi się podokno szczegółów posiadające dwie zakładki: Dane i Załączniki.

 

W pierwszej zakładce wpisujemy dane związane z kategorią wymaganego szkolenia BHP, okres ważności oraz uwagi dotyczące zakresu.

Z rozwijanej listy wybieramy właściwą kategorię kursu, korzystając z wcześniej uzupełnionej przez nas zakładki "Kursy BHP" w Słowniku Kategorii Terminów.

 

Druga zakładka służy do przechowywania zeskanowanych obrazów zaświadczeń lekarskich w formie Załączników.

 

W tabeli okna głównego, w zależności od wyboru kolumn widocznych na ekranie, możemy bez wchodzenia w okno szczegółów odczytać zgromadzone dane dotyczące wszystkich kursów BHP.

 

Kursy BHP - okno główne i szczegółowe

 

 

Dla kursów BHP dostępna jest funkcja Zestawienia aktualności, której celem jest ponownie uaktualnienie danych w danej kategorii. Aby to uruchomić należy: kliknąć prawym klawiszem myszki i wybrać zestawieni aktualności, lub wybrać F7. Otworzy się okno, które należy uzupełnić (typ zestawienia, rodzaj, według stanu na jaki dzień, oraz jak powinny być uporządkowane kolumny):

 

zestawienia aktualnosci_kursy bhp